Müşteri memnuniyeti açısından ürünün kendisi kadar, satış sonrası servis de büyük önem taşır.
Ürünün ilk kurulumundan garanti kapsamındaki işlemlere, arıza bildirimine ve yedek parça teminine kadar her yönüyle entegre şekilde yürütülen servis süreçleri, müşterinin markaya bağlılığını artırır.
Hamme Makine olarak üretiminden son kullanıcısına müşteri memnuniyetine son derece önem vermekteyiz.
Yurtiçi Servis Ağı
Esas sorumluluğumuz satış sonrasında başlar bilinciyle Teslim edilen her makinenin kusursuz çalışması hedeflenmekte,
Satış sonrası müşteri memnuniyet ekiplerimiz tarafından 1 ay sonrasında yerinde gerçekleştirilen ziyaretlerle,
Makine performansı değerlendirilmekte ve müşteri memnuniyeti ölçülmektedir.
Yurtiçinde yetkilendirilmiş 6 Özel Servis Merkezi ve Mobil Servis Ekipleriyle, maksimum 2 iş günü içerisinde ilk servis müdahale gerçekleştirilmekte, %96 Müşteri memnuniyetiyle hizmet verilmektedir.
Yurtdışı Servis Ağı
Almanya, Belçika, Bulgaristan, Cezayir, Hollanda, İsrail, İtalya, Kolombiya ve Rusya’da olmak üzere 9 farklı Servis noktası bulunmaktadır. Yedek parça kataloğu, Bakım Kullanım Kılavuzu, Montaj Talimatnamesi ve Test Prosedürleriyle, ürünlerimizin servis operasyonları kolaylaştırılmıştır.